Kategoria: drzwi kuloodporne:
Drzwi kuloodporne antywłamaniowe
Przeznaczeniem drzwi antywłamaniowych kuloodpornych jest ochrona pomieszczeń szczególnie narażonych na ataki z broni palnej takich jak wartownie, centra nadzoru, magazyny broni czy środków wybuchowych.
- Drzwi wykonywane są w w trzech klasach odporności na przestrzelenie: FB5, FB6 i FB7 oraz dwóch klasach odporności na włamanie: RC4 i RC5.
- Skrzydło drzwi może mieć dowolny wymiar, w zależności od potrzeb klienta. Jego konstrukcja to dwa arkusze blachy stalowej o grubości 2mm wzmocnione ceownikami, ułożonymi na kształt konstrukcji kratowej. Elementy kuloodporne i wata mineralna wypełniają przestrzenie pomiędzy nimi, tworząc konstrukcję o kształcie kraty. Ościeżnica z ceownika w drzwiach kuloodpornych jest wykonana z blachy 3mm i musi być wypełniona betonem po zamontowaniu.
- Drzwi kuloodporne zawieszone są na czterech zawiasach wspomaganych przez łożyska kulkowe, wyposażone zostały w trzy blokady zabezpieczające przed wyważeniem od strony zawiasów oraz próg wysokości 20mm.
- Zamknięcie realizowane jednym zamkiem podklamkowym rozporowym klasy 7 z wkładką klasy 6, drugi zamek w opcji.
- Malowane na dowolny kolor z palety barw RAL lub przeszklone szkłem kuloodpornym właściwym dla danej klasy drzwi.
- Kierunki otwierania pokazuje schemat.
Rodzaje drzwi kuloodpornych:
Drzwi DC3.1/DS3B
- odporność na przestrzelenie klasa - FB5 wg PN-EN 1522: 2000
- odporność na włamanie - klasa RC5 wg PN-EN 1627: 2011.
- ciężar samego skrzydła – 75 kg/m2
- posiadają certyfikat jako drzwi do magazynu uzbrojenia.
Drzwi DC3.1/BP6
- odporność na przestrzelenie klasa - FB6 wg PN-EN 1522: 2000
- odporność antywłamaniowa - klasa RC5 wg PN-EN 1627: 2011.
- ciężar skrzydła bez dodatkowych pokryć – 95 kg/m2
Drzwi DC3.1/BP7
- kulo-odporność klasa FB7 wg PN-EN 1522: 2000.
- odporność na włamanie - klasa RC4 wg PN-EN 1627: 2011
- ciężar skrzydła bez dodatkowych pokryć – 95 kg/m2.
Każdorazowo drzwi produkowane są na zamówienie klienta, w oparciu o jego indywidualne wytyczne.
OFERTA NA ZAPYTANIE.
|